کلاس های دختران و پسران دانشجو جدا میشود...

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به خبرآنلاین می گوید: وزیر علوم اعلام کرد در تابستان که فصل تعطیلی دانشگاهها است تحقیقی انجام می شود تا ظرفیت دانشگاهها برای تفکیک جنسیتی مشخص شود و دانشگاههایی که امکان جدا شدن کلاسها را داشته باشند از مهر ماه تفکیک می شوند.

وی می افزاید: حتی المکان باید از اختلاط بی مورد دانشجویان دختر وپسر جلوگیری شود و این سیاستی است که خانواده ها ،مجلس، روحانیت وعلاقمندان به نظام، مراجع تقلید بر روی اجرای آن تاکید دارند.

ادامه مطلب ...

شما ببخشی........د!!!!

اینم امتحان آخر....................

به قول گاندی معلوم نیس داره از عمرمون کم میشه یا به عمرمون اضافه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز تو تاکسی نشسته بودم یهو به خودم اومدم دیدم دو برابر راهی که قرار بوده سوار تاکسی بشم از مقصدم رد شدم ولی اصلا متوجه نشدم (علیرغم اینکه فک میکردم حواسم به اطراف هست ؟؟؟؟)

دیگه ترسیدم سوار تاکسی بشم گفتم این دفعه شاید سر از سبزوار در بیارم!!!!!!!!

شاید اثرات پیریه شایدم اثرات افسردگی شایدم اثرات بی حالیه شایدم .................؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میترسم بخوابم یهو یادم بره بیدار شم!!!!!!!!!

میدونم پست خیلی ناامیدکننده ایه ولی شما به بزرگواری خودتون ببخشین

امیدوارم تابستونم کلی بهتون خوش بگذره و از تعطیلاتتون به خوبی استفاده کنین!!!!!!!!

 سعی کنین  زندگی کنین و از زندگیتون لذت ببرین چون زمان اصلا منتظر من و شما نمیمونه ،واسه رفتنشم اصلا از من و شما اجازه نمیگیره!!!!!!!

سالروز شهادت دکتر شریعتی رو هم به همه ی دوستدارانش تسلیت میگم

راستی تا یادم نرفته امروز از یه دوست قدیمی و خیلی محترم عذرخواهی کردم ولی قبول نکرد(فقط گفتم که تو دلم نمونده باشه همین)!!!!!!!!!





اتمام ترم ش..............................ش

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است.


چند روزی بیشتر به اتمام دانشگاه نمونده


ترم 6 هم تموم شد!!!!!!!!!!!!

تموم شد....تموم شد..........تموم شد........

از نوشتن این پست متنفرم !!!!!!!!!!!!!!!

واسه همین این دفعه چند روز قبل از اتمام ترم نوشتم!!!!!!!!!!!!!!

و نمیخوام زیادم طولانیش کنم چون دقیقا همون حرف های تکراری پست های ترم های قبلیو باید تکرار کنم چون ....................

بی خیال.........

حالا به سوال زیر جواب بدین؟؟؟؟؟؟


جالبترین(هر کدومو که دوست دارین،نه لزوما جالبترین) خاطره ای رو که از این 6 ترم براتون  (در ارتباط با کلاس) اتفاق افتاده است بنویسید؟؟؟؟؟؟؟


(لطفاُ با جزئیات نوشته شود)



سپاس

سکوت.............


 سکوت پُر، بهتر از فریادِ تو خالیست...

 سکوتی را که یک نفر بفهمد، بهتر از هزار فریادی است که هیچکس نفهمد...


 سکوتی که سرشار از ناگفته هاست...

 ناگفته هایی که گفتنش یک درد و نگفتنش هزاران درد دارد...

دنیا را ببین...

 


 

 بچه که بودیم قضاوت نمی کردیم و همه یکسان بودن، بزرگ که شدیم قضاوت های درست و غلط باعث شد که اندازه دوست داشتنمون تغییر کنه...


 

 بچه بودیم دوستیامون تا نداشت، بزرگ که شدیم همه دوستیامون تا داره...

 بچه که بودیم بچه بودیم، بزرگ که شدیم، بزرگ که نشدیم هیچ، دیگه همون بچه هم نیستیم...

 ای کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدیم و همیشه بچه بودیم...

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مددکاری اجتماعی ورودی ۸۶

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در روز 22 خردادماه چند روزی مانده به میلاد حضرت علی (ع) بیمارستان سینا در اقدامی به یادماندنی ؛ همراه بابرگزاری مراسم جشن میلاد مولود کعبه؛ جشن روز مددکاری و تجلیل از بازنشستگان را نیز برگزار نمود. 

برای دیدن خود مطلب در سایت بیمارستان سینا به لینک زیر مراجعه کنید: 

http://publicrelations.tums.ac.ir/news/detail.asp?newsID=25161 

و برای دیدن گالری تصاویر یه لینک زیر: 

http://publicrelations.tums.ac.ir/gallery/detail.asp?galleryID=3434

بحث و جدل..............

گشتیم و گشتیم و گشتیم و ........(شما همین جور بگید تا بشه صد تا بعد بقیه مطلبو بخونین)

تا  ...باره رسیدیم به  ایام امتحانات !!!!!!!!

امیدوارم همتون به قول امیر خا.................ن تو امتحان الهی سر بلند باشین این امتحانا که چیزی نیس!!!!

امشب از دوتا کارشناس خبره در مسائل امتحانی و رفتار شناسی دعوت کردم تا رفتار بچه ها و     نحو ه ی درس خواندنشان در ایام امتحانات را تحلیل و بررسی کنن (لطفا به ادامه مطلب مراجعه شود)




ادامه مطلب ...

چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند
سنگ … پس از رها کردن!
حرف … پس از گفتن!
موقعیت… پس از پایان یافتن!
و زمان … پس از گذشتن!

از کسانی که از من مـتنفرند سپاس ، آنها مرا قوی تر می کنند.
از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم،آنان قلب مرا بزرگتر می کنند.
ازکسانی که مرا ترک می کنند متشکرم،آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست
از کسانی که با من مـــــی مانند سپاسگزارم، آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند ..

 

کوروش کبیر