داستان کوتاه جوجه عقاب اثر گابریل گارسیا مارکز

کوه بلندی بود که لانه عقابی با چهار تخم، بر بلندای آن قرار داشت.یک روز زلزله ای کوه را به لرزه در آورد و باعث شد که یکی از تخم ها از دامنه کوه به پایین بلغزد.بر حسب اتفاق آن تخم به مزرعه ای رسید که پر از مرغ و خروس بود.
... ...
مرغ و خروس ها می دانستند که باید از این تخم مراقبت کنند و بالاخره هم مرغ پیری داوطلب شد تا روی آن بنشیند و آن را گرم نگهدارد تا جوجه به دنیا بیاید
.یک روز تخم شکست و جوجه عقاب از آن بیرون آمد.جوجه عقاب مانند سایر جوجه ها پرورش یافت و طولی نکشید که جوجه عقاب باور کرد که چیزی جز یک جوجه خروس نیست. او زندگی و خانواده اش را دوست داشت اما چیزی از درون او فریاد می زد که تو بیش از این هستی. تا این که یک روز که داشت در مزرعه بازی می کرد متوجه چند عقاب شد که در آسمان اوج می گرفتند و پرواز می کردند. عقاب آهی کشید و گفت: ای کاش من هم می توانستم مانند آنها پرواز کنم.مرغ و خروس ها شروع کردند به خندیدن و گفتند: تو خروسی و یک خروس هرگز نمی تواند بپرد.اما عقاب همچنان به خانواده واقعی اش که در آسمان پرواز می کردند خیره شده بود و در آرزوی پرواز به سر می برد.اما هر موقع که عقاب از رویایش سخن می گفت به او می گفتند که رویای تو به حقیقت نمی پیوندد و عقاب هم کم کم باور کرد.بعد از مدتی او دیگر به پرواز فکر نکرد و مانند یک خروس به زندگی ادامه داد و بعد از سالها زندگی خروسی، از دنیا رفت.تو همانی که می اندیشی، هرگاه به این اندیشیدی که تو یک عقابی به دنبال رویا هایت برو و به یاوه های مرغ و خروسهای اطرافت فکر نکن

تبریک روز جهانی کودک


16 مهر روز جهانی کودک مبارک.


اگه گناه داری بیا استخدام شو اگه نداری کشکتو بساب!!!

آخه از کی میتونی انتظار داشته باشی؟؟؟؟

وقتی مدیر یه مجموعه ای که خودش مددکاره داره واسه واحد مددکاریش یه مشاور استخدام میکنه دیگه چه انتظاری میتونیم از بقیه داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی بهش میگی چرا؟؟؟میگه آخه گناه داره امیدش به منه!!!!!!!!!!

من یاد گرفتم از این به بعد واسه اینکه استخدام بشم باید گناه داشته باشم شما هم سعی کنین تا میتونین گناه داشته باشین!!!!

آنالیز

شنبه:دکتر فکر آزاد( معروف و آشنا) ------ دکتر موسوی( باز هم آشنا البته تا حدودی)

یکشنبه:غیر مفید و غیر ضروری

دوشنبه:دکتر یکتا (میکروفن - نمره کم - اتمام خودکار و دفتر - شکستگی دست - توهم تمسخر)--------  حاج آقا بهرامی (الهم صل علی محمد و آل محمد-تقبل الله-آجرکم الله خیرا-استغفرالله و ربی و اتوبه علیک)---------دکتر جوادی (موجودی ناشناخته)

سه شنبه:کاربردی ترین و مفید ترین روز---خواب

چهارشنبه:باز هم توهم یادگیری در محیط کار به صورت عملی(دلیل تغییر روز های کارورزی افزایش بازده آموزش دانشجویان اعلام شد----اگه شما ربطشو فهمیدین به ما هم بگین!!!!!!!!)