آموزش بدست آوردن خواسته ها (طنز)
ادامه مطلب ...

با توجه به اینکه این روزا همه ی بچه های کلاس درگیر نوشتن گزارش های کارورزی هاشون هستند با خودم گفتم فرم شیوه ی گزارش نویسی رو براتون بذارم. البته میدونم اکثر بچه ها این فرم رو دارن ولی شاید یه چند نفری پیدا بشن که این فرم به دردشون بخوره

ادامه مطلب ...

والدین و پیشگیری از اعتیاد فرزندان

ادامه مطلب ...

کودکان کار و خیابان‌؛۹٪دارای سابقه مواد مخدر؛۳۵٪بیسواد

ادامه مطلب ...

گفتاری از دکتر علی شریعتی!

 

دموکراسی می گوید :

 رفیق، حرفت را خودت بزن، نانت را من می خورم

مارکسیسم می گوید :

 رفیق، نانت را خودت بخور، حرفت را من می زنم
فاشیسم می گوید :
رفیق، نانت را من می خورم، حرفت را هم من می زنم و تو فقط برای من کف بزن

اسلام حقیقی می گوید:

 نانت را خودت بخور، حرفت را هم خودت بزن و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی

اسلام دروغین می گوید :

تو نانت را بیاور به ما بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم، و حرف بزن، امّا آن حرفی را که ما می گوییم.

 

 

 

راههای مقابله با عصبانیت!!!



یه داستان جالب هم آخرش هست حتما برین و بخونین!!!

نظر یادتون نره!!!

ادامه مطلب ...

زلال که باشی آسمان در تو پیداست
ادامه مطلب ...