گفتاری از دکتر علی شریعتی!

 

دموکراسی می گوید :

 رفیق، حرفت را خودت بزن، نانت را من می خورم

مارکسیسم می گوید :

 رفیق، نانت را خودت بخور، حرفت را من می زنم
فاشیسم می گوید :
رفیق، نانت را من می خورم، حرفت را هم من می زنم و تو فقط برای من کف بزن

اسلام حقیقی می گوید:

 نانت را خودت بخور، حرفت را هم خودت بزن و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی

اسلام دروغین می گوید :

تو نانت را بیاور به ما بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم، و حرف بزن، امّا آن حرفی را که ما می گوییم.

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سید۸۷ چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

بخوا خواسمته سی ای مطالبه ملوست

ویلیام یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

مطلب جالبی بود و متناسب با مسائل امروزه بود . دمت چیز!

dream پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

و حالا چه کسی تعیین میکنه اسلام حقیقی است یا دروغین؟

fek konam harkas vase khodesh mitone moshakhas kone albate bayad.........velesh kon bikhiyal

abie darya سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

kheili jaleb booood

mamnon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد