بحث و جدل..............

گشتیم و گشتیم و گشتیم و ........(شما همین جور بگید تا بشه صد تا بعد بقیه مطلبو بخونین)

تا  ...باره رسیدیم به  ایام امتحانات !!!!!!!!

امیدوارم همتون به قول امیر خا.................ن تو امتحان الهی سر بلند باشین این امتحانا که چیزی نیس!!!!

امشب از دوتا کارشناس خبره در مسائل امتحانی و رفتار شناسی دعوت کردم تا رفتار بچه ها و     نحو ه ی درس خواندنشان در ایام امتحانات را تحلیل و بررسی کنن (لطفا به ادامه مطلب مراجعه شود)




خوب همین اول بگم دکتر اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیدیما!!!!

باز از همین اول میگم 35 بار معذرت خواهی میکنیم ...

این چندتای اضافه هم پروفسور محض اع......تیاد

خوب اول میریم سراغ  دکتر که قربونش برم  ....خون کلاسه!!!!!

پروفسور نظرت درمورد خانم جلالی چیه؟  به نظر من ایشون تو  امتحانا خوب میخونه و کمتر شیطنت میکنه. شنیدم اهل تقلب هم هست!!!

امیر جون نظرت درمورد خانم فراهانی چیه؟  والا ایشون فکر میکنم زیاد درس میخونه،ولی نمیخاد نشون بده درس میخونه!!!!

پروفسور درمورد خانم جعفریان بگو؟  والا ایشون ظاهراُ درس خون میزنه،ولی اونم مثل خودمون شب امتحانیه!!!!

خوب امیرجون از خانم مقدم بگو؟همشهریو میگی،  اوشونو من میشناسم،یه دقیقه هم درس نمیخونه!!!!!! همش تقلبه

پروفسور حمید چطور؟  من به حمید ارادت خاصی دارم ولی فکر کنم حمیدجون از 3 ماه قبل امتحان خلاصه برداری میکنه، شب امتحان خلاصه خونی میکنه!!!!!!

دکتر چیه اونجا نشستی....... پاشو  یه چایی بیار!!!!!!!

امیر از خانم کریمی همشهریت بگو؟ با عرض تاسف بگم ایشون دیگه از دکتر هم جلو زده!!!! بخون خانم کریمی ما که حسود نیستیم!!!! حداقل یه رحمی به اون جزوه ها بکنید!!!!

پروفسور از خانم صالحی بگو؟  راستی دکتر که چایی نیاورد، آورد...آورد !!!!!ولی فکر کنم ایشونم زیاد درس میخونه...ولی رو نمیکنه!!!!!!!

امیر از  عماد بگو؟  این جوری که قسمته همه همشهریا میفتن گردن ما... عماد هم میخونه، هم نمیخونه ولی فکر نکنم اهل تقلب اینا باشه!!!!

پروفسور نظرت درمورد خانم قائمی چیه؟  به نظر من خانم قائمی سر کلاس رو نمیکنه ولی واسه امتحان خوب میخونه!!!

امیر  درمورد خانم حاجیان بگو؟ باز همشهری، چون من همگروهش بودم میدونم به فکر امتحاناش هست ولی بگم تقلبم تو کارش هست!!!!!

پروفسور خانم خفتان؟ ایشون شب امتحانی نیستن و طول ترم هم همش تو کتابخونس!!!!

امیر مهدی چطور؟     والا مهدی کم درس میخونه ولی نمره هاش به نظر من  خوبه!!!!!!

پروفسور خانم محسنی؟ ایشون خودشونو درس خون نشون نمیدن ولی فکر کنم میخونه، تقلبم زیاد داره!!!!!!

امیر از خانم معمارزاده بگو؟ بازم همشهری... ایشون درس زیاد میخونه ولی پروفسور بلاخره ازدواج کرده دیگه!!!!

پروفسور ایوب؟   ایوب جون تو ظاهر داد میزنه که اصلاُ لای کتابو باز نمیکنه ولی هر وقت بری سالن مطالعه ایوبو میبینی!!!!!

امیر خانم غلامی؟  ایشون سر کلاس زیاد رو نمیکنه ولی میخونه ها!!!!!!!

پروفسور خانم انتظاری؟   به نظر من ایشون هم خوب میخونه هم خوب تقلب میکنه!!!!!!

دکتر دهنمون خشک شد.... یه قهوه بیار!!!! چیکار میکنی تو!!!! ول کن این کتابا رو!!!!!

امیر، نجیب؟ ایشون بزرگ ما هستند، ولی از اونجایی که همیشه پاش تو مترو گیره، فکر نکنم برسه درس بخونه!!!

پروفسور خانم  سیدی؟  ایشون سر کلاس گوش نمیده ولی امتحانا رو میخونه!!!!!!

امیر خانم حضرت پور ؟ ایشون درس میخونه ولی ایشونم ازدواج کرده دیگه، سرش شلوغه!!!!!

پروفسور خانم حسینی؟ ایشون مثل دوستشون هم تو کلاس گوش میده هم برا امتحانا میخونه!!!!!!

امیر از خانم خسروپور بگو؟  ایشون درس میخونه ولی تقلب زیاد میکنه!!!!!!!

پروفسور در مورد همشهری دیگم  خانم علیدوست بگو؟  ایشون فعاله سر کلاس،درسم خوب میخونه!!!!!

امیر از خانم بهرامی بگو ؟  باز همشهری... ایشون با اون نمره خالیچی که گرفت ترم اول همه رو بهت زده کرد !!!!

پروفسور آخرین همشهری رو تو بگو ،خانم جمالی؟ ایشون خودشو سر کلاس نشون نمیده ولی امتحاناتو میخونه!!!!!!

امیر از حامد بگو؟ حامد ما که زیاد نمی بینیمش،همش تو راه سوریه ایناس، ولی بخونه میخونه ها !!!!!

خوب پروفسور از من بگو؟    از تو بگم؟ درمورد چیزی صحبت کن که وجود داشته باشه !!!! شوخی کردم امیر جون. والا تا جایی که میدونم رکورد خواب 16 ساعت رو داری!!! شبای امتحان هم که کمپلت خوابی!!!!میمونه تو سرویسا که اونجا هم یه چرت میزنی!!!!!!!

امیر حالا تو نظرتو درمورد من بگو؟ خلاصه و مفید بگم پروفسور هر وقت اومدیم ببینیم که داری درس میخونی دیدیم که خوااااابی!!!!!! البته میدونم چرا  همش میخوابی !!!!ولی خداییش خوب میخونی!!خودمونیما

خوب پروفسور من که باهات حال کردم، خدا کنه تو هم با ما حال کرده باشی!!!!!!!!!

منم باهات حال کردم امیر خان!!!!!!!!!!!!!!!

دکتر از دعوت و پذیراییت ممنون!!!!!بای بای

 من از دو کارشناس عزیز تشکر میکنم و بهشون خسته نباشید میگم و از اینکه دعوت منو پذیرفتین بسیار بسیار تشکر میکنم

نظرات 29 + ارسال نظر
dream جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ

جا داره از طرف همون مظلوم طفلکی از همه ی کسانی که چه حضوری و چه غیر حضوری ازش دفاع کردن تشکر کنم.قول میده جبران کنه!!!

آبی دریا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

این بچه انقدر که مظلومه تقلب میکنه!!! یعنی همراه خودش تقلب داره نه اینکه از بقیه بگیره! حالا به طور استثنا از بقیه هم میگیره!
خیلی هم حرفه ای....

چی شده همه از این آدم متقلب حمایت میکنن؟؟؟
متقلب متقلبه چه مظلوم باشه چه ظالم

dream چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

خدا رو شکر...البته این خدا رو شکر از طرف همون شخص متقلب کاره البته متقلب کار نیست بیچاره اما دوست نداره از خودش دفاع کنه...بس که مظلومه.

اصلا معلوم نیس این آدم متقلب و مظلوم کیه!!!!!!!!!!
مظلوم با متقلب در تضاده!!!!!!
متقلب حق دیگرانو میخوره مظلوم حقشو میخورن

شیرین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

چقده بازی با کلمات اینجا داره غوغا میکنه!
فقط میخواستیم بدونیم تا بهش بگم خوش به حالش و شایدم یه دوره ببینم پیشش! همین!!!
ولی حالا که نمیگید ما براساس حرف خودتون بی خیال میشیم ویه استاد دیگه اختیار میکنیم!

منم موافقم اصلا منم دیگه نمیخوام این ادم متقلبو بشناسم

dream سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

عجب داستانی شده این بحث تقلب!!اصلا چه اهمیتی داره آخه؟؟؟مهم تقلبه نه کسی که تقلب میکنه!!!

اتفاقا دقیقا برعکسه

آبی دریا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

بگم؟؟؟بگم؟؟؟

مدرکش موجوده!!!!عکسشم هست!!!!!
بگین
بگین

amir سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

نگفتن یه چیزی دلیل بر ترس نیست!!!!!!!

هر کسی یه توانایی هایی داره!!!!!!!!!

اونی که باید بدونه، میدونه

شما هم دیگه بی خیال شین

باشه امیر خان بازم بپیچون!!!!
اگه تواناییه پس چرا معرفیش نمی کنی تا ملت بفهمن این فرد توانمند متقلب کیه؟؟؟؟

شیرین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

ای بابا یه ملت رو سر کار گذاشتید بگید کیه دیگه!!!
نکنه ازش میترسید؟

تازشم اگه بگید کیه اتفاق خاصی نمی افته شما فقط نظر خودتون رو میگید مگه غیر از اینه؟

نمیدونم چرا نمیگن؟؟
ولی فک کنم همون قضیه ترسیدن درسته!!!

amir دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

منم این آدم متقلبو قبول دارم!!!!!!!!!!!!!

شایدم متقلب نیست ولی شایدم هست !!!!!!!!!!

اصلا نمیدونم!!!!!!!!

ولی قبولش دارم

امیر بشرویه ای من که میدونم تو میدونی کیه
پس بگو دیگه!!!
تا دستش رو بشه و همه این آدم متقلبو بشناسند

dream دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

هر کی که هست..دارندگی و برازندگی !!!البته خوب من خودم زیاد آدمای متقلب رو قبول ندارم!!اما استثنا این یک نفرو خیلی قبول دارم!!

ما که حسود نیستیم............
منم نمیشناسمش که ببینم قبولش دارم یا نه........

amir دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

وری گودددددددددد dream که میدونه و نمیگه!!!!!!!!!!!!

دکتر اصرار نکن ........

آخه بزار بدونم کیه؟؟؟؟

dream دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

عجببببب!!!!!من می دونم کیه اما نمیگم..

خوب بگین بقیه هم بدونن خدای تقلب کیه؟؟؟

amir یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ


پاره ای توضیحات در باره تقلب :

طبق اخبار رسده از یه منبع موثق( دوست ملقب به خواهر )

متقلب ترین فرد کلاس اونیه که میدونه!!!!!!

حالا برین دنبال بگردین ببینین کیه که میدونه؟؟؟؟؟

amir شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

از اونجاییکه که من دکتر رو خوب می شناسم

ایشون وقتشو رو این کتاب ( فاتحه )!!!!!!!!!!!

تلف نمیکنه.

پس خانم شیرین نظرتون غیر منطقیه!!!!!!

قضیه چیه؟؟؟
یه کی به ما هم بگه اینجا چه خبره؟؟؟؟

شیرین جان شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

در تکمیل نوشته های آقای amir باید بگم که:

5- در نهایت فاتحه شما رو هم میخونه

چی؟؟
کی؟؟؟
فاتحه؟؟؟
فاتحه کی؟؟
فاتحه چی؟؟؟؟
نکنه اینم عنوان یه کتاب از از رفرنسای ارشده؟؟؟؟؟؟

amir شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ق.ظ

دکتر راستشو بگم عذاب وجدان گرفتم!!!!!!!!!!!!!!شبا خوابم نمی بره....

فکر می کنم من درس خوندن تو رو خوب تحلیل نکردم.!

ولی برای اینکه وجدانم آسوده باشه یه گوشه از درس خوندنتو میگم........ به عنوان کسی که 3 سال باهات بوده.....

توجه : این موارد به غیر از خوندن کامل درسای امتحانی هست!

1- خوندن کامل کتاب هیلگارد
2- خوندن کامل کتاب مبانی مددکاری غنی آبادی
3- مرور کتاب 504 ( انگلیسی)
4- خوندن کتاب دختران فراری
و ..... ..............



اگر تونستید حدس بزنید!!! جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

آقای مغنی قبلا بانمک تر بودیدها!

اولا که حدس بدون راهنمایی نمیشه که!!!!!!!!!!!!
ثانیا الان مگه چشه پسر به این گلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تلخ پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

روشاش دخترونه اس بچه نمیشه یاد بگیری .... زشته بخدا آخرین بارت باشه ها

جل الخال.......................ق
نه جل الخلای.............ق

dream چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

چه فایده این ترم که اصلا نمیذارن تقلب کنیم!!!البته هنوزم روش هایی هست که با وجود همه ی این مشکلات بشه تقلب کرد :)))

روش هاشو بگین ما هم یاد بگیریم

شیرین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

فقط خواستم ثابت کنم که ممکنه یه نفر اونقدر معرفت داشته باشه که چند تا نظر بذاره! همین!

به دکتر سلام برسونید! واسه خالی نموندن عریضه!

بازم مرام بامعرفتا !!!!
سپا......س
واسه پر شدن عریضه:علیک سلام

فائزه سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

خوب من یه مثال میزنم..
من ممکنه هم سر کلاس سرمو بندازم پائین بخوابم.هم به درس استاد گوش بدم.هم پاستیل بخورم.هم به نهار فکر کنم.هم به آرزوهام فکر کنم و هم به اینکه تابستون چیکار کنم حوصلم سر نره .کلاس بغلی کیا هستن؟.من چرا اینطوریم.همه چرا یه جورین.و....
ضمنان باید لاتین می نوشتم که متوجه میشدین؟!خب زبان فارسی نارساست به من چه؟!
ضمن دوم اینکه چرا اینقدر عصبی هستین؟همش داد میزنینو قرمز میشین!(خواستم یه جوابی داشته باشم)!

من عصبانی نیستم فقط خواستم بگم خوندنش سخت بود همین!!!!!!!
شما که از من عصبانیترین!!!!
شنیده بودم دخترا در یه لحظه میتونن به دو چیز فک کنن ولی به این همه چیز دیگه نشنیده بودم و نه دیده بودم !!!!چه دختر با استعدادی!!!!

شیرین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

نه متاسفانه!!!
دیگه راهنمایی در کار نیست!
فک نمیکردم اینقده سخت باشه سوالم!!!

آخه من فک نمیکردم که یه بامعرفت پیدا بشه که چند تا نظر بده!!!!!

سید سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ق.ظ

به به دمت گرم نویسا و پایدار

ولی حضرت دکتر چرا از کارشناس مهران کبیر کم استفاده کردی

اکه نظر دوتاشونو میذاشتی جالب تر میشد

هر چند نظرات حضرات آیات امیر خان نیز بحث را کافی بود

لذت بردیم دستت مرسی

مرسی جیگ........ر(این شیوه نوشتنو جدیدا یاد گرفتم)
منظورتون پروفسوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا پروفسور که بیشتر از امیر خا..........ن تو متن کار و بحث حضور داشتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولا کلا پروفسور نمیخواد ریا بشه

آبی دریا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

چه خوبه! من که شب امتحانم نمیخونم!حداقل اینطوری به نظر میاد که من درس میخونم!!!:)

همینطور که امیر خا..........ن فرمودند میخونین(شما بخونین شدیدا میخونین)ولی نمیخواین نشون بدین!!!!!! الانم همون قضیه کاملا مشهوده!!!!!!!!!!!!!

من کیم؟ دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

نخیر اشتباه حدس زدید
یه فرصت دیگه بهتون میدم با یه راهنمایی: کرد هستم

فرض تحقیق ما این است که بین راستگویی و کرد بودن رابطه معناداری وجود دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما خ.........انم جلالی دانشجوی دانشگاه علوم کردستان

عماد دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

عجب تحلیل های مختصر و پر مغذی! خوشم میاد که کارشناس حرفه ای دعوت می کنی!!! در مورد تقلب بهتر بود که کارشناس می گفت که عماد تقلب رو دوست دارد ولی عرضه تقلب رو ندارد!!!

اتفاقا نظر کارشناسا هم همین بود و نظراتی هم که واسه بقیه دادن خیلی سانسور شده و تو قالب بوده!!!!!!!!!!اصولا کارشناسا یه کم زیادی جانب احتیاطو رعایت کردن!!!!

حدس بزنید من کیم؟ دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

در زبان ما یه ضرب المثلی هست که میگه "بره بره" البته صورت درست نوشتاریش این مدلیه "به ره به ره" که در موقعیتهای مختلف معانی متفاوتی رو به خودش میگیره!
توی این موقعیت هم این معنی رو داره:
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

تو سید حمید مظفریان ترم ۶ مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم بهشتی و توان افزاری هستی درست حدس زدم؟؟؟؟

فائزه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

من گوش میدم فقط چون تعداد بعدام زیاده همه همیشه فکر میکنن یه کار دیگه تو یه جای دیگه انجام میدم!

یه ساعت زور زدم تا آخرش فهمیدم بعدام چیه؟؟؟!!!!!میگم یه کم از بعداتون بگین ما هم آشنا بشیم تا دیگه قضاوت اشتباه نکنیم

شیرین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

چرا واسه این پست پر از نکات کلیدی و حیاتی کسی نظر نمیذاره؟ یعنی امتحانامون اینقد مهمن و ما خودمون خبر نداریم؟ به راستی در شگفتیم!!!!

خدا همشهریاتون رو زیاد کنه دکتر!

ولا ما هم از همین قضیه در عجب.........یم ......شاید سرشون شلوغه ؟؟؟شاید درس دارن ؟؟؟شاید دارن واسه ارشد میخونن؟؟؟شاید حوصله ندارن؟؟؟ و هزار شاید دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درسته که غیر از دو تا بقیه شون همشهری منم هستن ولی اونجا تو بحث و جدل همشهری امیر خان......................ن!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد