چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند
سنگ … پس از رها کردن!
حرف … پس از گفتن!
موقعیت… پس از پایان یافتن!
و زمان … پس از گذشتن!

نظرات 20 + ارسال نظر
dream چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

خوب آخرش یعنی اینکه در حالی که خوبه یکمی بده...شایدم در حالیکه یکم بده،اندکی خوبه!!!یک ضرب المثل دیگه هم میگه:دیر شروع کردن بهتر از هرگز شروع نکردنه که البته راجع به اینکه اینجا صدق میکنه یا نه یکمی شک دارم...شایدم درحالیکه یکمی شک دارم اینجا صدق میکنه؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

DREAM یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

فکر کنم یک عده تازه این بلاگ رو کشف کردن...برای شروع هیچوقت دیر نیست!!!

آخرش ما نفهمیدیم بد...................ه یا خو...............ب
آخرشم این« آخرش» ما رو جواب ندادینا

پروفسور شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

برا دوستای حسود بگم که پرواز چارترم که مشکلش به علت نقص فنی بود اکی شد حالام تو خاک وطنم امشب میخوام استراحت و کنم و کیوی بخونم از فردا نقد و آنالیز وبلاگ دکتر و ادامه میدم و اصلاش می کنم

پروفسور من واقعا خوشحالم از اینکه شما سالم و سرحال به وطن برگشتین و منتظر نظراتتون هستم

آبی دریا جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

چه مکالمه ای!!!!!!

خوب..............ه یا بد.................ه

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

بنده خدا رفته بلیت چارتر بگیره، گیرش نیومده

مجبور شده با چارپا بیاد

فکر کنم قاطره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دکتر وقت ناهاره، باید برم برات یه کوفتی درست کنم بخوریم

بای

اکی فقط یه زنگی بهش بزن بگو پالون و نعل زاپاس برداره تو راه نمونه!!!!!!!!!!

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

نیدونم دکتر!!!!!!!!!

اگه تو اونجوری دوست داری باشه...

پرفسور تو راهه داره میاد.
اینم بگم که دیر میرسه.......

چرا دیر ؟؟؟؟
من که باهاش تماس گرفتم گفت تو راهه.....................

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

شاعر حرف خوبی میزنه . باید با آب طلا بنویسن دکتر

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

دکتر فکر نمیکردم که اینقدر منحرف باشی.برا اینم شاعر حرف خوبی میزنه:

کافر همه را به کیش خویش پندارد!!!!!!

وظیفه دکتر!!!!!!!! شما دستور بده برات آبگوشت درست میکنم

فک کنم شاعر دومی بشرویه ای بوده!!!!!!!!!!!!

راستی پروفسور چی شد؟؟؟؟؟

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

خوبه خودت میگی ازش فرار میکنم دکتر!!!!!!!!!
گفتم که الهه خوابم هست دیگه........
آخه شستن و بقیه کاراشم که هست دیگه>>>>>>>
البته فکر میکنم دارم کار اشتباهی میکنم!!!!!!!!
بهتر از این الهه خواب گیرم نمیاد ولی جاه طلبیه دیگه

نمیشه کاریش کرد

نظر تو چیه دکتر؟



نترس امیر خان الهه ها زیادن کافیه فقط یه اشاره بکنی!!!!!!!!
نباید ناراحت باشی آخه بزرگتری گفتن کوچکتری گفتن!!!!
بازم بهت میگم ناراحت نباش بالاخره یه روزیم میرسه که کوچکترا واسه تو غذا درست کنن ،ظرفا و لباساتو بشورن!!!!

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

الته اینو قبلش بهت بگم اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیدم.
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتر اصلاُ ازت انتظار نداشتم

مگه پخت و پز برا شما دکتر،پرفسورا و این الهه خواب اجازه درس خوندن بهم میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه......... تو باشی میتونی درس بخونی دکتر؟؟؟؟؟؟

الهه خواب کیه امیر خان؟؟؟؟
حالا بدون خبر میری ازداج میکنی بی وفا!!!!!!!!!!!!!
مگه یه سیب زمینی و تخم مرغ آب پز چه قد درست کردنش طول میکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی حالا یادم اومد پس اون دختره که یه سه سالیه دنبالته و هی تو ازش فرار میکنی الهه است!!!!!!!!!

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

واقعاُ که دکتر!!!!!!!!
روی تو خیلی حساب میکردم!!!!!!!!!!متاسفم

فکر میکردم از 24 ساعت حداقل 23 ساعت درس میخونی!!!!!

آخه 4 تا پیاز و سیب زمینی خوردن اینهمه وقت میخاد دکتر!!!!!

تازه درست کردنشم که با منه دکتر!!!!!!!!!

تازه تر اکثر خوردنشم که با پرفسوره!!!!!!!!!!

متاسفم

حالا بگو ببینم خودت چه قد درس میخونی امیر خان؟؟؟؟؟؟؟

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

محض احتیاط بگم دکتر اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیدم
با عرض تاسف بگم که پروفسور آف لاین شد
بابت این که پروفسور کی میاد ایرانم بگم که ایشون بزودی تشریف میارن ایران!!!!!!! البته تنها نه با خانواده

یه سوال داشتم دکتر
برا هر امتحان چند ساعت درس میخونی؟
یه چیزایی شنیدم که بالغ بر 8 ساعت درس میخونی !!!!!راسته دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط 8 ساعتشو شنیدی؟؟؟؟؟؟؟
تو 24 ساعت 4 ساعت خواب و غذا 20 ساعت باقی مونده درس

پروفسور جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

با سلام
هر چند که تایپ فارسی برام سخته ولی عشق به وطن و دوستان انگیزه اصلی منه
اولا که این نظرات چه ربطی به این مطلب داره!!! ها همینو به من بگو دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟
دویوماُ این جا نوشتی 4 چیز!!!!!!!
من 40 تا چیز برات نام می برم که بعد از رها شدن برنمی گردن!!!!!
اروپا سر بزنی 100 تاشو هم میبینی!!!!!!
سیوماُ به نظر من تنها کسایی که میتونن دلیل نظر ندادنو بگن خود اونایی هستند که نظر نمیدن.
بخاطر فارسی شکسته، بستم اکسکیوزمی

پروفسور من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم اصلا زبونم بند اومده نمیدونم چی بگم!!!!!!!تک تک جملاتتون رو که میخونم اشک از چشام جاری میشه و یاد خدابیامرز گاندی می افتم!!!!
از امیر خان...م تشکر میکنم
که پل ارتباطی من و پروفسور شد
ولی من یه سوال توی ذهنم مونده پروفسور؟؟؟
آخه کی میای ایران!!!!؟؟؟؟

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

نگاه کن دکتر همین اول بگم اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیذارم.
الان به پروفسور زنگیدم گفت طول میکشه بیام ایران
الان آن لاینه خودش نظر میده
درمورد مصاحبه هم صحبت کردم
ایشون گفتن بخاطر تو قبول میکنم
البته بگم که مجبوره جلسات بین المللیشو کنسل کنه!!!!!!!

بابا میبینی که دارم جواب میدم!!!!!!!!!!!!!!!
دستت درد نکنه هم شرمنده تو شدم هم شرمنده پروفسور

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

اول بگم اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیذارم!!!!!!
دکتر با پروفسور صحبت کردم. نظرش در ذیل آمده است :
دکتر من وبلاگتونو نگاه کردم، مطالب ارزنده ای داشت، آسیب ها و مسائل دیگه رو مطرح کرده بود
ولی خیلی کلاسیک بود، به نظر من باید مطالبی گذاشت که با درد دل جوونا نزدیک باشه و حس خوبی از خواندنش داشته باشن
به قول یارو وسط دعوا اوقات تلخی نکن!!!!!!!!

دکتر،پروفسور جلسه داشت نتونست بیشتر از این مشاوره بده
گفتن خودم برم نت کامنت میدم به دکتر، یا علی ، مرسی پروفسور،

چه قد پروفسور عصبانیه؟؟؟؟؟
من از پروفسور تشکر میکنم و منتظر نظراتشون هستم!!!
امیر خان میخوام از پروفسور یه وقت بگیری اومد ایران یه مصاحبه باهاش انجام بدم بذارم رو وب

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

دکتر والا راستشو بخای الان که ایران نیست

ولی میتونم برات تلیفونی مشاوره بگیرم

اگه این کارو بکنی امیر خان که وری گوده

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

آره دیگه دکتر

مگه پروفسور دیگه ای تو میشناسی

پروفسورا که زیادن ولی اعلام وجود نمیکنن نامردا!!
میخوای همین جا یه اطلاعیه بدم که ببینی چند تا پروفسور تو همین کلاس خودمون داریم که از ترس اینکه ریا نشه خودشونو رو نکردن؟؟؟؟؟
امیر خان در مورد این قضیه هم من فک میکنم اگه خودت با پروفسور مهران صحبت کنی و ازش مشاوره بگیری بهتره!!

amirَ جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

نه دیگه نداشتیم دکتر !!!!!!
قرار نبود سوالای سخت از من بپرسی!!!
من فقط احساس خطر کردم ! همین.......

ولی به نظرم چاره این مشکل دست پروفسوره

منظورت پروفسور مهرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

ول کن بابا این امتحانا رو دکتر !!!!!!

مهم امتحان الهیه دکتر!!!!!!!!!!!!

اون که صددرصد امتحان الهی مهمتره
حالا امیر خان تو فک میکنی چیکار کنم تا هم سر بزنن هم نظر بدن؟؟؟؟؟

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

دکتر اینا سعادت ندارن!!!!!!!!
اینا اگه بدونن چه گنجینه ای رو دارن از دست میدن بیشتر میان بهت سر میزنن!!

قبول داری یا بی قبولی؟

اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیذارم دکتر

قبول دارم
ولی ایام امتحاناته امیر خان برو بچ دارن درس میخونن

amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

دکتر دانایی وبلاگتون خیلی خوبه!!!!!!!! اما نمیدونم چرا اینقدر بازدیدکننده هات بی بخارن!!!!!!!!!!!
نظر خودت چیه دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه جواب ندی دیگه کامنت نمیدم دکتر!!!!!!!

چه عجب امیر خان بالاخره فهمیدی یه وبلاگی هم هست!!!!!!!!!!!!!
ولا امیر خان از میزان بخارشون که خبر ندارم ولی همه که مثل تو با معرفت نیستن که هم مطالبو بخونن هم نظر بدن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد