دعوت از دوستداران حقوق کودکان به کافه باغ خاطره

سلامی چو بوی خوش آشنایی  بدان مردم دیده ی روشنایی

کافه باغ خاطره چیست؟
کافه باغ خاطره مکانی است واقع شده در باغ موزه ی هنر ایرانی که در آن مجال این را به خود و همه ی دوستانمان میدهیم تا از نگرانی های روزمره و محصور کننده لحظه ای رها و به کودکی های دور و نزدیکمان متصل گردیم.
فضایی که در آن میتوان گاه آدم بزرگ بود و کتاب را ورق زد و فنجانکی چای نوشید گاه میتوان کودک درون را رها کرد و قایق کاغذی ساخته به آب بسپاریم و به دور از جر زنی های دنیای اطراف صادقانه لی لی کنیم!
کافه باغ خاطره طنین آوای خاطره ی کودکی است و صدای آشنای تصاویر متحرک دوست داشتنیی که گوشمان را برای خاطره بازی مینوازد جایی که میتوان به خاطرات سلام کرد دستشان را گرفت و حتی با آنها عکس یادگاری انداخت!
جایی که مجال نوشتن خاطرات سرد و گرممان را روی دیوار زندگی از ما دریغ نمیکنند و روزنامه دیواری دلمان را میسازیم و  اگر دوباره دلمان تنگ است آن همه دل تنگی را روی تخته های گچی شلوغ شبیه یک جمله یک حرف نقاشی کنیم تا در خاطر تخته سیاه باقی بماند
کافه باغ خاطره همان جایی است که میتوان در کنار امید به آینده ی بهتر کودکان فردا یادی هم از کودکانی کنیم که دیر زمانی است درونمان خفته و دیروزشان را زیر جلد آدم بزرگ شدن  فرو خورده اند جایی که یاد آور شویم اگر چه سایه های ما روی دیوار اکنون بیش از حد قد کشیده است اما هنوز هم درپس آن کودکی هست که که دلش میخواهد کیم دوقولیش را با دوستش قسمت کند.
زمان : پنج شنبه و جمعه ، 7 و 8 شهریور از ساعت 10 صبح تا 9 شب 
مکان : خیابان الهیه ، خیابان بوسنی هرزگوین ،روبروی موزه دکتر حسابی ، باغ موزه هنر ایرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد