The end

به پایان آمد این دفتر 

حکایت همچنان باقیست 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مددکار گریان جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

منم به عنوان مددکار ۸۸ دلم واسه همه شما تنگ میشه ولی خیلی خوشحال شدم که بچه هایی که واقعا تلاش کردن ارشد قبول شدن واسه ما هم خیلی دعا کنین نیاز شدید به ارشد دارم وگرنه اتفاقی که ازش متنفرم رو باید قبول کنم

شیرین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

:))

رویا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

واقعا دلم واسه همه بچه ها همه روزای کلاسی تنگ میشه کاش میشد چند سال دیگه همه باز هم دیگرو ببینیم.

مددکار اشتباهی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

خیلی مطلب ترسناکیه
حداقل واسه مددکار اشتباهی

مددکار اشتباهی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

مددکار اشتباهی هم سوگند خورد و همان طور اشتباهی ماند
اصلا باورم نمیشه امیدوارم بچه ها با هم در ارتباط باشن من که احساساتیمو دلم واسه همه تنگ میشه

منم امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد