؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مددکاری یعنی چی؟؟؟؟اصلا میخوام بدونم به کی میگن مددکار؟؟؟؟؟اصلا آقا خانم  شمایی که مددکاری میخونین اگه کسی بپرسه مددکاری یعنی چی بهش چی میگین؟؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
یعنی راهنمایی و کمک به دیگران در حد توان بدون چشم داشت. یکی از دوستان گفتن شبیه روانشناسی ولی به نظر من این اشتباه است. ما مشاور نیستیم. ما باید در همه حال مدد برسانیم. و کمک به حل مشکلات دیگران کنیم

سلام
اینم میشه

دوست داشتنی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

مددکاری عشقه :به طور کلی مددکار با مسائل جامعه سروکار داره که روی فرد وخانواده اش تاثیر میذارن.مددکارباید مهارت لازم رو کسب کنه تا موفق باشه البته بگیم حرفه مددکاری خیلی بهتره خلاصه اینکه علاقه هم شرطه من رشته مو دوس دارم گفتم بدونی.سعی کن مطالعه کنی تا درکت نسبت به این رشته بالاتر بره.موفق باشی

پس خوش به حال مددکارا
بابت نصیحتتم ممنون

dream جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.roya1990.blogfa.com

من خودم هر وقت یکی میپرسه مددکاری چیه میگم یک چیزی مثل روانشناسی اما کاربردی تر و پویا تر یعنی صرفا این نیست که منتظر باشی تا یکی بیاد مطب و اینا .البته خودمون میدونیم که رشته مون خیلی با روانشناسی فرق داره اما خوب اینطوری زاحت تر متوجه میشن .

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آبی دریا پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

مددکاری یعنی شاهکار یعنی به قول شهید مطهری کاری که با عشق انجام بشه.مدکار یعنی کسی که انتخاب شده است اگه 1کم به انتخاب رشته ها نگاه کنیم میبینیم مددکاری مارو انتخاب کرده نه ما مددکاری رو.همین 1 نقطه ی عطفه که بهمون نشون بده چند مرده حلاجیم و اگه به درد بقیه نخوریم حداقل به شناختی نسبی از خودمون میرسیم.
میدونم حرفام تکراری بود ولی اینجا لازم بود.

به نظرتون این تعریف میتونه واسه کسی که هیچی از مددکاری نمیدونه قانع کننده باشه؟؟؟؟؟

ببببببببببببببببببببب چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

مددکاری عبارتست از رشته ای که در حد توان تو نیست
بکش کنار

چشم .........ببخشید تا حالا نرفتم اخه منتظر اجازه شما بودم............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد