به من ربطی نداره!!!!!!!!!!!!!





به من ربطی نداره فلانی دوست داره به کسی که بهش اونجور که باید احترام نمیذاره، محبت کنه و احترام بذاره!

به من ربطی نداره فلانی دوست داره اینقدر خودشو غرق درس خوندن کنه و بخونه و بخونه که زندگی یادش بره!

به من ربطی نداره فلانی دوست داره پولش را بالای چیزهایی بده که ارزشش را ندارند و با یه پول کمتر می‌تونه یه چیز بهتر تهیه کنه!


به من ربطی نداره فلانی زیادی مهربونه و دوست داره زیادی مهربون باشه و اینجوری ضربه می‌خوره!

به من ربطی نداره فلانی قدر چیزهایی که داره را نمی‌دونه و با بچه بازی داره زندگیش را خراب می‌کنه!


به من ربطی نداره فلانی یه طرفه توقع داره، من کاری را می‌کنم که خودم می‌خوام.

به من ربطی نداره فلانی بی‌ذوقه و از چیزهای قشنگه اطرافش لذت نمی‌بره و استفاده نمی‌کنه!

به من ربطی نداره فلانی اینقدر کار می‌کنه که نمی‌فهمه زندگیش چطوری می‌گذره!

به من ربطی نداره فلانی اینقدر وقتش را تلف می‌کنه و هیچ کاری نمی‌کنه و به هیچ چیزی فکر نمی‌کنه که زندگیش تلف میشه!

به من ربطی نداره فلانی دوست داره سخت گیر و تیزبین باشه و نگران همه چیز باشه!

به من ربطی نداره فلانی دوست داره چشمشو روی حقایق ببنده و یه اعتقاد غلط داشته باشه!

به من ربطی نداره فلانی از دست فلانی حرص می‌خوره!

به من ربطی نداره فلانی پرروئه!

به من ربطی نداره فلانی رفتار درستی نداره ولی همیشه انتظار داره باهاش بهترین رفتار بشه!

به من ربطی نداره فلانی بی‌فکره!

به من ربطی نداره فلانی بیش از حد خودش را درگیر رسم و رسوم دست و پاگیر می‌کنه!

به من ربطی نداره فلانی حسوده و زندگی را برای خودش سخت می‌کنه! و دیگران را از خودش می‌رنجونه!

به من ربطی نداره فلانی بد غذا می‌خوره!

به من ربطی داره اون یکی همه زندگیش تو چشم هم‌چشمی خلاصه میشه.

به من ربطی نداره دیگران چه انتظاری دارند!

به من ربطی نداره دیگران چی‌کار می‌کنند!

به من ربطی نداره! به من ربطی نداره! به من ربطی نداره! به من ربطی نداره!...

همه اینها و خیلی چیزهای دیگه به من ربطی نداره وقتی تاثیر مستقیمی تو زندگیم نداره و وقتی نمی‌تونم تغییری تو این آدمها ایجاد کنم و تلاش من برای تغییر اونا فقط به حرص خوردن خودم منجر میشه! به من ربطی نداره وقتی خودشون اصرار دارند اونطوری باشند! به من هیچ ربطی نداره و باید این موضوع را یاد بگیرم که برای مسائلی که به من ربطی نداره فکرمو درگیر نکنم!

البته من از این طرز فکر که بیشتر چیزها به من ربطی نداره و آدمهایی که اینطورند هیچ خوشم نمیاد! و همه اینها در شرایطی به من ربطی نداره که من نتونم تغییر مثبتی ایجاد کنم و فقط مایه حرص خوردنم میشه!

دیگه نمی‌خوام یا حرص بخورم و ناراحت بشم و یا با خودم تکرار کنم که  به من ربطی نداره، می‌خوام بتونم جدی نگیرمشون!

 


خدایا به من فهم ده

تا متوقع نباشم

دنیا و مردم آن

مطابق میل من رفتار کنند


دیگه از این زندگی تکراری خسته شدم ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 
نظرات 1 + ارسال نظر
شعله یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

این حرفهای یه مددکار بود که نیاز به مددکار داره....این یعنی داری غرق میشی بژا.ما نیومدیم که با مردم غرق شیم.
مگه میشه بیخیال این آدمها شد آدمهایی که همشون عشق مطلقن...نماد خدا رو زمیننن هرکدوم یه نشونه ان...هر انسانی باید درگیر بقیه اشه..آره قبول درام یه موقع هایی کم میاریم همه جی پوچ میشه اما این ما هستیم که همه چیز رو در نظر میگیریم.ما باید بتونیم سریع خومون رو جمع و جور کنیم.به من ربطی نداره با مردن و نبودن فرقی نداره.یه انسان نمیتونه بی تفاوت باشه.
اما اگه خسته ای اگه هر فکری ذهنت رو درگیر کرده و میدونی اون اشتباه به زبون نیار چون وقتی تو فکرته یکیه وقتی رو زبونه هزارتا برداشت داره .
میخوری به یکی مثل من که میشینه قضاونت میکنه میشینه بررسی میکنه...
اول خودتو دوست داشته باش بعد واسه همه جا داری ....
اینا درد دل خودم بود اول با خودم دوم با خودم سوم با کسایی که گاهی مثل من میگن به من ربطی نداره بون اینکه تاثیر بدش رو رو انسانیت بونن

هیچی ندارم که بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد