دستانت را به من بده ، می خواهیم برای قلب های کوچک و شکسته خانه ای بسازیم....

 

 

 

سلام دوست خوب من

 

این که میگیم قصه نیست، داستان نیست، حکایت واقعی بچه هایی است که مثل من و تو خوشبخت نبودن تا در آغوش پرمهر پدر و مادر رشد کنن و بزرگ بشن.

 

حکایت بچه هایی است که دست روزگار از بدو تولد باهاشون سر ناسازگاری ساز کرد. بچه هایی که مادر و پدراشون یا فوت کردن یا معتاد شدن یا آواره خیابون شدن.

.:

بچه هایی که اگه من و تو برحسب وظیفه حمایتشون کنیم هر کدومشون می تونن آینده ای درخشان داشته باشند.

 

من و تو می تونیم بی تفاوت نباشیم.



من و تو می تونیم به بچه هایی که نمیشناسیمشون شادی بدیم، کمک کنیم تا به جای خیابون، خونه داشته باشند، به جای سرگردونی، به مدرسه برن. من و تو می تونیم کمک کنیم به این بچه ها، بدون اینکه نسبت خونی با ما داشته باشند.

 

 

می تونیم با یه قدم کوچیک در این راه، اونا رو و خودمونو سرشار از عشق و محبت کنیم بدون اینکه نیاز به تلاش جانکاه داشته باشیم.

من و تو به حسب وظیفه می تونیم تمام بچه های سرزمینمونو بچه های خودمون بدونیم و اونا تمام پدر مادرا و دختر پسرای شهر رو خانوادهء خودشون بدونن.

 

 

برای همین ما به همراه دوستانمون در "جمعیت خیریه تولد دوباره" تصمیم به برگزاری یه بازارچه خیریه به نفع این کودکان کردیم.

 

بازارچه ما ورودی نداره و قدم همه روی چشم ماست. جای پارکم زیاد هست. غذاهای ایرانی مون خونگیه و دست پخت خانومای کدبانو و هنرمنده. فست فود هم داریم. اونم از انواع و اقسامش. شیرینی، دسر، نوشیدنی، سالاد بار و تنقلاتم تدارک دیده شده. غرفه بازی و گریم کودک هم برای بچه های گلی که میان اونجا در نظر گرفته شده. غرفه های غیر غذایی مون شامل لباس و کفشو و زیورآلات و  انواع و اقسام محصولات هنریه.

 

 

هنرمندای دوست داشتنی ای هم مثل "مهتاب کرامتی" و چند نفر دیگه حمایت خودشون رو از بازارچه ما اعلام کردن. حتی "سامان گلریز" هم قراره بیاد و تازه کلی مسابقه آشپزی هم برامون تدارک دیده.

 

خلاصه همه چیز تدارک دیده شده تا به مهمونامون خوش بگذره

 

باور کنین یه گروه 20 نفره برای این بازارچه شبانه روز دارن زحمت می کشن. یه مقداری هم هزینه کردیم. اما همه این زحمتا اگه بدون حمایت شما باشه نتیجه مطلوبی نداره.

 

 زمان پنج شنبه و جمعه آخر بهمن یعنی 26 و 27 بهمن ساعت 10 صبح تا 9 شب

 

مکان: شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، ورودی برج 11 ، سالن اجتماعات

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد