پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز مددکار اجتماعی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، دکتر همایون هاشمی طی پیامی روز مددکار اجتماعی را تهنیت گفته و با گرامیداشت این روز و تبریک آن، برای مددکاران پرتلاش و مشتاق آروزی سلامتی، صبر و موفقیت کرد.
 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است. بی شک هر یک از خدمات مجموعه سازمان بهزیستی را می توان شاخه پر ثمری از این درخت تناور نامید.

مددکاران پرتلاش و مشتاق این سازمان همواره می کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی با عزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تامین نیاز های اساسی آنان؛ تا تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه های مستقیم حمایتی با آنها همراه شوند.

13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی وآزادگی و انتخاب مبارک و شایسته این روز به عنوان روز مددکار وهمچنین روز بزرگداشت مقام شریف پدر را به تمامی مسلمانان و آزاد اندیشان جهان تبریک و شادباش می گویم.

امیدوارم همه مددکاران عزیز در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

 دکتر همایون هاشمی
رئیس سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد