کارشناسی ارشد

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز امروز نتایج آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد خدا رو شکر منم قبول شدم خیلی خوشحالم و برای همتون آرزوی موفقیت میکنم هر کسی از دوستان هم که قبول شده اگه دوست داشت کامنت بذاره
نظرات 11 + ارسال نظر
مددکار سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

میترسید که بگید؟؟؟ میخوام حدودشو بدونم.لطف میکنید اگه بگید.

از چی باید بترسم؟؟؟نه تنها دونستنش واستون مفید نیست بلکه مضرم هست

مددکار جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

میشه لطف کنید درصداتونو بگید؟ چون من امسال کنکور دارم و میخوام بدونم برای رتبه ۱ حدودا چه در صدایی میخواد. مرسی

هر سالی بستگی داره به اینکه آزمون چه طوریه و بچه های دیگه چه طوری آزمونو دادند

دونفرپسر شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
مام خیلی خوشحالیم
امروز شنیدیم جفتمون قبول شدیم............

۸۸ جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

واقعا تبریک میگم امیدوارم موفق باشید راستش من سال پایینی شما هستم هنوز واسه ارشد شروع نکردم لطفا منو راهنمایی کنید که از مهر چطور شروع کنم و این که علاوه بر کتابای منبع چیز دیگه هم خوندین

ممنون ، اگه واسه دانشگاه خودمون میخواین بخونین هنوز خیلی زوده

همکلاسی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

اقا شما از کی میرین سر کلاس؟

age zende bashim avale mehr

آبی دریا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.abie-darya861.blogfa.com

من هم:)

اصغرنژاد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام آقای دانایی فر
واقعا خوشحال شدم و امیدوارم که موفق باشید
یه راهنمایی رشته ارشدتونم مددکاری هست دیگه ، من قصد دارم که برای ارشد مددکاری شرکت کتم اما نیاز به مشاوره و کمک دارم در صورت امکان از راهنمایی شما هم استفاده کنم در صورت موافقت برای ایمیلم بفرستید .

بله،هر کاری از دستم بر بیاد دریغ نمی نکنم

hamkelasi جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

aqa shoma khabgah chekar kardin?

felan montazerim bebinim chi mishe

. چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام منم قبول شدم...:)))
مسبینم هیشکی قبول نشده!!!!

همکلاسی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

تبریک میگم اقای دانایی فر کسب رتبه یک

mamnoon

مددکار دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

بهزیستی قبول شدی یا علامه؟ بهزیستی کی قبول شده؟

behzisti

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد