ستاره فرمانفرمائیان بنیانگذارمددکاری اجتماعی در ایران درگذشت

ستاره فرمانفرمائیان بنیانگذار مددکاری اجتماعی در ایران در گذشت


با اونی که من اصلا ندیدمش و زیاد هم نمیشناسمش ولی نمیدونم چرا ناخودآگاه وقتی شنیدم اشکم دراومد

روحش شاد و راهش پر رهرو باد


نظرات 5 + ارسال نظر
شهریور شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://shahrivar63.blogfa.com

ولی دوستت آقا امیر چه ضایعت کردا ولی شایدم اشک درونی ریخته باشی به خدا !
مددکاری اجتماعی موجود ! بی گناهیه باور کن .

انجمن علمی مددکاری اجتماعی خمینی ش سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.swork.ir

دوست دارم که دوست، عیب مرا
همچـو آئینــه روبــــــــــرو گـوید
منتظر شما هستیم

roya پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

نمیدونم حالا اشکم که در نیومد اما راستش من فکر میکردم زنده نبودن ایشون!!!وقتی شنیدم نارحت شدم اما نتونستم نارحتیمو نشون بدم.
توضیح اینکه با اونی که =باوجودی که;)

آبی دریا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

تسلیت به جامعه ی مددکاران

amir چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

عجبا
من خودم بهت گفتم دکتر ولی اشکی خداوکیلی ندیدم

دکتر اشکم درونی بود ندیدی همون خنده ای که کردم از گریه غم انگیز تر بود(حالا ما یه قوپی اومدیما باید بزنی تو پرمون دکی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد