به کجا داریم میریم؟؟؟؟؟

  اعتدال نوشت:
 در چند هفته اخیر شاهد اقدامی تاسف برانگیز از سوی مقامات محلی یک شهر کوچک حاشیه کویر ، در بستن جاده کویر زیبای مرنجاب ، که بلندترین رمل بادی جهان است ، به روی گردشگران بودیم و این در حالیست که در این فصل سالانه ده ها هزار نفر اقدام به بازدید از این مناطق نموده و چنین امری نه در ایران و نه در هیچ کجای جهان سابقه نداشته است.

 بنا بر این گزارش ، پوشش و رفتار نامناسب و مغایر با پوشش مردم محلی این منطقه(!) از سوی ماموران انتظامی مستقر در این جاده ، دلیل اصلی ممانعت از ورود گردشگران عنوان شده است .

 نکته تاسف براگیز آنجاست که گردشگرانی که در آبان ماه (بهترین زمان سفر به مرنجاب) به این منطقه عزیمت کرده اند ، با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شده اند و ماموران، با برخورد نامناسبی، آنها را از کویر رانده اند و به گردشگرانی که با ثبت نام در تورهای مختلف و طی مسافتهایی بالغ بر 500 کیلومتر خود را به این منطقه رسانده اند ، اعلام شده که مردم مذهبی و سنتی مناطق اطراف کاشان، نمی توانند رفتارهای برخی از گردشگران را که بر خلاف آداب و رسوم و سنن خود می دانند، تحمل کنند! 
 
البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که تا شعاع 35 کیلومتری کویر مرنجاب ، هیچ جنبده ای غیر از رمل و آفتاب زندگی نمی کند!

نظرات 3 + ارسال نظر
؟ پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

زمین نه کره زمین!

............. سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

مانیستیم که به دورش حرکت میکنیم این زمینه که میچرخه

شیرین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

آفتاب جنبنده نیست
این ماییم که به دورش حرکت می کنیم!!!!

همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد