شهادت حضرت علی تسلیت باد.

باز امشب عشق تنها می شود   زخم سهم فرق مولا می شود

جاده می ماند غریب و بی سوار   ذوالفقار عدل می گیرد غبار....

نظرات 16 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://ghafase.blogsky.com/

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر بهما افتخار بدین باهم تبادل لینک انجام بدیم

dream جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

من اگه می دونستم قضیه چیه به عنوان یک مددکار حرفه ای مشکل رو برطرف میکردم :P اما بچه ها بیاین سوتفاهم شخصی رو که یک حاشیه خودساخته است رو با آوردن تو بلاگ کلاسی تبدیل به یک مسئله نکنیم هر چند به من ربط نداره اما من اگه مدیریت بودم نمی ذاشتم حداقل بحث خاله زنکی که اصلا شایسته ما مددکارا نسیت بیاد اینجا!!!

امیدوارم کسایی که در اطراف این حاشیه هستند از دخالت بی جا ما نارحت نشن.از همین الان ببخشید تا ما رو وارد این حاشیه نکردن خدافظ..عاطی تو ام بیا بیرون;))

آبی دریا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

!!!!!!!!!!!!!

... سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

بعضیا حاشیه میسازنو خودشونو به ندونی میزنن.
مدیریت عزیز بحث خاله زنکیه.
کسایی که از هیچ خبر ندارن!

کی حاشیه می سازه؟؟؟
کی بحث خاله زنکی میکنه؟؟؟
کی از هیچی خبر نداره؟؟؟
اصلا کدوم حاشیه؟؟؟

آبی دریا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

بله رویا جان کلا تو حاشیه نرفتن بهتره چه اینجا چه هرجای دیگه البته من خودم ترجیح میدم کلا نفهمم چی شده!میدونی که فهمیدن بعضی چیزا خودش یه قسمتی از حاشیه ست!

حاضرین مددکاری یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://isw89.blogfa.com

مرتضی دانایی فر عزیز!
بابت لطفت بی نهایت سپاس.

زنده باشی.

خواهش

z.o شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://zar2020.persianblog.ir

سلام دوست عزیز اولشو خوب آمدی ولی چرا مددکار اشتباهی حیف نیست راستی می خواستم یه مشاور با شما داشته باشم اگه وقت داشته باشین خبرم کنید

سلام
اخه اشتباهیم دیگه!
باشه مشکلی نداره

غرور مددکاری جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.aem.blogveb.com

سلام
ما چند وقتی با سرور مشکل داشتیم و پس از گذشت زمانی، بیشتر مطالبمون را از دست دادیم.
ولی به همت دوستان باز هم در خدمت شما هستیم.
به ما هم سر بزنین www.aem.blogveb.com

فائزه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

اختیار دارین دریا خانوم..
البته من به مقصودم رسیدمو کسی که باید این مطلبو میخوند خوندو...فکر کنم متحولم داره میشه.بالاخره ماه که همیشه پشت ابر نمیمونه ...این رو هم برای مدیریت محترم نوشتم.
البته من امیدوارم دیگه تکرار نشه.

ما که از اولم نفهمیدیم چی بود حالا هم نفهمیدیم چی شد؟؟؟؟؟؟

dream پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

جااااااااااااااااان؟!!!خیلی عجیبه با آبی دریا موافقم..منم فک نمیکردم!! آبی دریا جون می دونی که ما کلا تو حاشیه نمی ریم. .یعنی اصلا متوجه حاشیه ها نمی شیم;)اینطوری راحت تره.اگه حاشیه هم هست شاید اینجا نیاد بهتر باشه بچه ها..شاید البته!؟؟

عجیبه!!!!!!!!!!
شاید ما تو یه کلاس دیگه هستیم!!!!!!!!
شاید!!!!!!!!!!!

............. چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

اتفاقابه اطلاعنون برسونم که کلاس ما برعکس کلاسای دیگه اینقد حاشیه داره که ....
چون که بعضیاکه به ظاهر اسمشون دوسته ......وبعضی وقتا خودمون باعث بعضی جاشیه ها میشیم که خبر نداریم
اگه یه ذره به خودمون بیایم هم از حاشیه ها خبردارمیشیم وهم از حاشیه ها کم میکنیم .

آبی دریا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

اصلا فکر نمیکردم کلاس ماهم حاشیه داشته باشه!
ولی اگه داره هم امیدوارم حل بشه

قضیه چیه؟؟؟؟
بگین ما هم در جریان باشیم؟

............... جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

شدیدا موافق فائزه ام آخه چرا !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

فائزه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

عزیزان
از همین جا میخوام فرصت رو غنیمت بدونم و یه گلایه کوچولو از کسایی بکنم که مطمئنم میان اینجا و هستن.اونم اینکه مسائل حاشیه ای کلاس مارو حتی تویه تابستون هم تنها نگذاشت و به لطف دوستای که فقط اسمشون دوسته و من در ظاهرشون چیزی جزخوبی که فقط میتونم اون رو ظاهربناممندیدم هنوزم به این فکر میکنم که چه اندازه یه ادم میتونه...
حرفم رو کوتاه میکنم.امیدوارم همه تو این روزا یه ذره به خودمون بیایم.آرزو میکنم هر چه زودتر این دانشگاه لعنتی تموم بشه .گاهی ادما اون چیزی که فکر میکنیم نیستن!
مرصی.

آبی دریا سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

تسلیت و التماس دعا

dream دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.roya1990.blogfa.com

آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است آن لحظه که دیده ات ز اشکی خیس است در نیمه شبی که قدر در آن نزدیک است یادآر که محتاج دعایت هستم.
منم میگم تسلیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد