!!!!!!!!!!!!

امروز یه سری به سایت های خبری زدم که با اخبار جالبی روبه رو شدم

(البته جالب که نه بلکه تاسف بار)



روزانه 250 سکته مغزی در تهران رخ می دهد!!!

تشکیل 703 پرونده در هر ساعت در محاکم قضایی!!!

هر ساعت 70 نفر به زندان می روند!!!

هر ساعت 72 مورد نزاع به پزشکی قانونی ارجاع می شود!!!

هر 8 ساعت یک نفر با چاقو کشته می شود!!!


asriran.com

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

چرا بچه رو سر کار میذاری؟
پانته آ جان مصاحبه نداره از اون سالی که ما قبول شدیم (۸۷) به یمن ورود ما حذفش کردن برامون!!!

امسال دوباره نیمه متمرکز شده و ترم بوقی های رشته ی مددکاری اجتماعی بهمن میان دانشگاه

پانته ا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

میشه بگید تو مصاحبش چی می پرسن؟

به نظر من اول شما انتخاب رشته کنین بعد به مصاحبش رسید من در خدمتتونم

یک مددکار اجتماعی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://imsocialworker.mihanblog.com

با سلام. وبلاگ خوبی دارین. خوشحالم که مددکاران اجتماعی در اینترنت فعال هستند. موضوعات متنوعی رو بهش پرداختین. ازتون دعوت می کنم از وبلاگ من دیدن کنید.

سپاس

پانته ا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام امسال می خوام مددکاری بزنم از مصاحبش میترسم شما میتونید کمک کنید

اره تا جایی که از دستم بربیاد کمکتون میکنم

آبی دریا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

من دفترچه انتخاب رشته رو دیدم
دانشگاه علامه امسال اصلا مددکاری نمیگیره ،دانشگاه خودمونم باز نیمه متمرکز شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد