جدی میگم...........

زندگی آنقدر کوتاه است که حیف است وقت خود را صرف تنفر از دیگران کنیم.

 

 

باور کنید......

 
نظرات 8 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

به نظر من اینقدر وقت داریم که تا ابد میتونیم بازی کنیم....نه؟

پروفسور دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

دکتر حرفتا قبول دارم ولی بعضی وقتا همین زندگی که حیف حتی به خاطرش از یکی متنفر بود برا اینکه بشه با همه کوتاهیش بهش یه رنگی داد باید از رفتار بعضی ها متنفر بود تا بتونی خودتو و رفتار خودتو نگهداری

آبی دریا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

خانم پانته آ اگر از الان هدفت مددکاریه باید قید دانشگاه رو بزنی ،ما که میبینی اینجاییم همه میخواستیم دکتر و داروساز بشیم که الان اینجاییم!!!

در مورد پست هم بگم کاملا موافقم اما با جمله ی اول شیرین موافقترم.......به هرحال موافقم!

پانته ا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام من جمعه کنکور دارم برام دعا کن مدکار اجتماعی قبول شم

سلام
انشالله مددکار اجتماعی شی نه مثل من مددکار اشتباهی!!!

شیرین یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

از علامت سوال و تعجب بدم نمیاد داداش من!
واسه وجه کارتون میگم این پستا رو نذارید!
اگه من واسه اینجا دل نسوزونم شمام اینو نمیگید!

همچین یه خورده قبول دارم!

شیرین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم.

زندگی کوتاه است اما طولانی ترین چیزیست که در اختیار ما انسانها قرار دارد. فررد هاند هاین

زندگی آنقدر کوتاه است که بعضی ها فقط میرسند کارهای ضروری خود راانجام دهند!!! . فرد هند فاین

راستش من همه اینا رو شنیدم ولی این جمله که شما توی پستتون آوردید احتمالا از جملات خودتونه! نه؟

فک میکنم نویسندش زیاد مهم نباشه!!!!!
مهم اینه که حرف درستی هست یا نه؟؟؟؟
نظر شما چیه؟؟؟
درسته؟؟؟
یا
نه؟؟
یادم نبود شما از علامت سوال و تعجب بدتون میاد!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیابان را سراسر مه گرفته جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ


درستش اینه :

زندگی آنقدر کوتاه است که حیف است وقت خود را صرف کارهایی کنیم که دیگران را از خود متنفر سازیم.

سراب جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ق.ظ

دقت کن کمی بیشتر ....ببین ساعت ها هم لجاجت میکند...زمانی که بخواهی تند بررود نمیرود ....زمانی که نمی خواهی برود ،می دود ! تیک تاک ها از هم فاصله می گیرند ....زمان هم دیگر لجبازی می کند ! پس چه انتظاری داری از دیگری ؟! مهم نیست هرطور که می خواهد برود .برود ، بدود..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد