راستی شما چی از زندگی فهمــیده اید؟

- فهمــیده ام که باز کردن پاکت شیر از طرفی که نوشته
" از این قسمت باز کنید" سخت تر از طرف دیگر است . 54 ساله 

- فهمــیده ام که هیچ وقت نباید وقتی
دستت تو جیبته روی یخ راه بری . 12 ساله 

- فهمــیده ام که نباید بگذاری حتی یک روز هم بگذرد
بدون آنکه به زنت بگویی " دوستت دارم" . 61 سال 

- فهمــیده ام که اگر عاشق انجام کاری باشم،
آن را به نحو احسن انجام می دهم . 48 ساله 

- فهمــیده ام که وقتی گرسنه ام نباید به سوپر مارکت بروم . 38 ساله 

- فهمــیده ام که می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند
ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند. 20 ساله 

- فهمــیده ام که وقتی مامانم میگه
" حالا باشه تا بعد " این یعنی " نه" . 7 ساله 

" در زندگی فهمیده ام که""

- فهمــیده ام که من نمی تونم سراغ گردگیری میزی که
آلبوم عکس ها روی آن است بروم و مشغول تماشای عکس ها نشوم. 42 ساله 

- فهمــیده ام که بیش تر چیزهای که باعث نگرانی من می شوند
هرگز اتفاق نمی افتند . 64 ساله 

- فهمــیده ام که وقتی مامان و بابا سر هم دیگه داد می زنند ،
من می ترسم . 5 ساله 

- فهمــیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک
"زندگی خوب"حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند . 72ساله 

- فهمــیده ام که وقتی من خیلی عجله داشته باشم ،
نفر جلوی من اصلا عجله ندارد . 29 ساله 

- فهمــیده ام که بیش ترین زمانی که به مرخصی احتیاج دارم
زمانی است که از تعطیلات برگشته ام . 38 ساله 

- فهمــیده ام که مدیریت یعنی: ایجاد یک مشکل -  رفع همان مشکل
و اعلام رفع مشکل به همه. 34 ساله 

- فهمــیده ام که اگر دنبال چیزی بروی بدست نمی آوری ،
باید آزادش بگذاری تا به سراغت بیاید . 29 ساله 

- فهمــیده ام که در زندگی باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم
ولی نتیجه را به خواست خدا بسپارم و شکایت نکنم. 29 ساله 

- فهمــیده ام که عاشق نبودن گناه است. 31ساله 

- فهمــیده ام هر چیز خوب در زندگی یا غیر قانونی است و یا غیر اخلاقی و یا چاق کننده

- فهمــیده ام مبارزه در زندگی برای خواسته هایت زیباست...
اما تنها در کنار کسانی که دوستشان داری و دوستت دارند! 27 ساله 

- در زندگى فهمــیده ام در فکر عوض کردن همسرم نباشم....
خودمو عوض کنم و وفق بدم به موقعیتها و مراحل مختلفه زندگیم
تا بتونم با بینش واضح زندگیم رو با خوشحالى و سرور ادامه بدم.

- هر کسى مسئول خودش هست، هرکسى
تو قبر خودش میخوابه، من باید آدم درستى باشم. 42 ساله 

- فهمــیده ام که وقتی طرف مقابل داد میزند صدایش به گوشم نمیرسد
بلکه از ان رد می شود. 50ساله 

- فهمــیده ام هرکس فقط و فقط به فکر خودشه، مرد واقعی اونه که همیشه
و در همه حال به شریکش هم فکر کنه بی منت. 35 ساله 

- فهمــیده ام برای بدست آوردن چیزی که تا بحال نداشتی باید
بری کاری رو انجام بدی که تا بحال انجامش نداده بودی ! 36 ساله 

 

بهترین این جمله ها از نظر شما کدومشونه؟ یا شما چی از زندگی فهمیده اید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نویسنده سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

سعی نکن چیزی که نیستی باشی ، از توانمندیهایت لذت ببر ۲۱ ساله

snow man 68 یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

حسین پناهی :
تازه داره حالیم میشه چیکارم ... میچرخم و میچرخونم سیارم
....
تازه دیدم که دل دارم بستمش . راه دیدم نرفته بود رفتمش
تازه داشتم می فهمیدم که فهم من چقدر کمه اتم تو دنیای خودش حریف صد تا رستمه
گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه انجیر میخواد دنیا بیاد آهن وفسفرش کمه

گمگشته یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ

من فهمیدم اگه هر چقدر هم که خونوادت خوب باشن...
یا دوستات تو خوشی و تلخی کنارت باشن...
یا خودت بتونی تو راه ارزوهات قدم برداری...
خودتو دوست داشته باشی...
یا دوست داشته باشنو به حرفای دلت گوش بدن...
بازم..
ته ته...
جای تو اعماق تاریک ذهنت بازم یه ادم تنهایی که باید به داد خودت برسی...

مددکار اشتباهی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

همه(پدر ـ مادر ـ استاد ـ دوست و ...) میگن هر کاری رو که دوست داری انجام بده ولی وقتی اون کارو انجام میدی یا سرزنشت میکنن یا تنبیه میشی و یا خیلی چیزای دیگه!!!
ولی من فهمیدم واسه اینکه بعدا حسرت نخوری باید همون کاریو که دوست داری انجام بدی حتی اگه سرزنش بشی و....
ولی یه حقیقت دیگه رو هم فهمیدم و اون اینکه خودم هیچ موقع اون کاریو که دوست داشتم انجام ندادم (واسه اینکه دیگران ناراحت نشن ـ ترس از سرزنش ـ تنبیه و غیره)

Snow man 68 شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

‌فمیدم که از زندگی هیچییییی نفهمیدم .......

dream جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

وقتی اینو یکی برام میل زده بود باید آخرش نظر خودو مینوشتم یادمه اونموقع آخرش اضافه کردم.(فهمیده ام که هیچوقت چیزی اتفاقی و تصادفی نیست و همه ی اتفاقات یک حکمتی توش هست.۲۰ساله)اما حالا میگم فهمیده ام که اتفاقا بعضی چیزا رو هر چی هم فکر میکنی هیچ حکمتی توش نیست تازه توش بی عدالتی هم هست:(..20 و یکمی ساله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد