ساعت ها را بگذارید بخوابند

بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست.....

نظرات 6 + ارسال نظر
الینا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://alina-jupiter.blogfa.com

رهگذر آرامتر!!
همین نزدیکی ست آنچه از پی اش شتابانی!!
.
خوبه ک باور نمی کنین٬ آخه من وبشو دیدم٬
خودشو می زنه ب اون را !!!

خوب شما میتونین آدرس وبشو بگین

Snow man 68 جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

حالا یه عدد اونم اشتباه تایپی شده سوتی سال شد تایپی بود وگرنه آلزایمر که نداریم فراموش کنیم هفته چند ساعته

خودتونو به کوچه ی علی چب نزنین آدرس وبتونو بدین

سید جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

بودن را اصل دنیاست
چه تنفس کنی چه تنفسان شوی
ساعت بخوابد وقتمان بیشتر است
همه تلقینیم و بس

مرسی سید
قبوله ولی...
سخنت شیرین باد
به شیرینی عسل
ولی ای کاش عسلی باشد
تا توان طعمش چشید

الینا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

سلاام..
وب جالبیه٬
این پستتونم خ جالبه..
آدم رو مجبور ب ریکاوری میکنه٬ سراپا..

راستی!!
خطاب ب جناب snow man68
بد نیس شمام آدرس وبتو بذاری بقیه م مستفیذ شن؟؟!!
ثواب اخروی داره ها!!!

مرسی نظر لطفتونه

SNOW MAN68قسم خورده وب نداره!!!!!!
پیش خودمون بمونه ولی من اصلا باور نکردم

Snow man 68 پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

ساعت ها رو نمیدونم ولی اتفاقا دیروز من خودم بیهوده زیستن رو شمردم از 148 ساعت هفته به غیر از کارهای روزمره ضروری ، دانشگاه ، کارورزی ، وکلی علافی دیگه هنوز 46 ساعت مرده دارم .

اصلا حوصله سوتی گرفتن ندارم.......

snow man پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

هرچند خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی موافقم، ولی بازم یه شعار دیگه از خودم بگم:
وقتی نفس میکشم، یعنی هستم !
وقتی هستم، می خواهم استمرار لحظه های بودنم را ب رخ ساعت دیوار بکشانم!!
چرا ساعت ها بخوابند؟؟؟
من نفس می کشم، زندگی باید این را بداند!!!

شعارررررررررررررررررررررررررر قشنگیه ولی.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد