کوچکترین کودک کار مشهد + عکس

یکی از کم سن و سالترین  کودکان کار مشهد صبح های زمستان در خیابانی مشغول به فروختن دستمال کاغذی است.
این عکس در حالی گرفته شده است که یکی از کارکنان پیتزا فروشی که او در کنار مغازه اش نشسته است با رفتار تندی که واقعا برازنده ی یک کودک است!!! به او می گوید :" بلند شو از اینجا، مگر چند بار به تو باید بگویم اینجا نشین! با توام! "
البته فروشنده حق دارد، آخر این کودک کنار مغازه نشسته و مانع کسب اوست! کودکی که دوست دارد !!!در سرمای زمستان بازی نکند و دستمال کاغذی بفروشد، سرنوشتی است که خودش خواسته!! و ما آدمها طبق معمول سری از تاسف تکان می‌دهیم و به راه خود می‌رویم...


عکس در ادامه مطلب




tabnak.com

نظرات 7 + ارسال نظر
من اصلا مددکارنیستم چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

کی گفته من مددکار نیستم مگه هرکی هر اسمی روی نظرش میذاره تو باید بپذیری
من اگرمددکارنبودم انقدر حرس نمیخوردم مطمعن باش
بعدشم من کودک کار رو با کودک خیابان اشتباه نگرفتم من دارم درموردکودک کارووووووخیابان صحبت میکنم هنوز نگرفتی چی میگم
کودک کاروووخیابانی که میخواست کودک کارباشه ولی افرادی مثل تو اون رو کودک خیابانی کردن با روش اشتباهتون
این کودک اگرچه میخواسته که از روی هربدبختی کارکنه ولی الان دیگه خیابانی هم شده ویادت نره اسم اون دیگه هست
کودک کاروخیابان

snow man 68 سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

در ضمن یادم رفت بگم شمایی که مددکار نیستین کودک کارو با کودک خیابانی اشتباه گرفتین

snow man 68 سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

این که آقا یاخانم محترم که ظاهرا به آقا میخورن خودشونم میگن مددکار نیستن میشه بگن الان این پسر بچه مگه جون نمیکنه مگه کار نمیکنه اینم مثل بقیه آدما دستفروشی میکنه گدایی که نمیکنه ، نمیتونیم کمکش کنیم حداقل جلو کارکردنشو نگیریم
فقط میتونم بگم این دنیا مثل یه بیشه س وتو این بیشه هردرختی که قد میکشه جلو آفتابو میگیره .

snow man 68 یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

راستی یادم رفته بود اسممو بنویسم نظر بالایی مال من بود

آلزایمره دیگه چی میشه کرد ؟!

انشاا... خدا شفاتون بده

من اصلا مددکارنیستم یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

با سلام
ولی همین انسان هم محتاج همین خرده نان است
همین انسان عین سگ جون کنده تا این خرده نان رو بدست بیاره
مگه پیامبر نگفته که هرانسانی که خودش حق وزحمه ی کارای خودشو نگیره انسان بد بختیه پس ماچرا با این کار باید آدمارو تشویق به بد بختی کنیم
به نظر من دیدگاه شماکاملا اشتباهه کمک کردن رو یه خورده با بدبخت کردن وتشویق به غلط دارین اشتباه میگیرین
یادتون نره هزار راه برای کمک کردن وجود داره به غیر راهی که بعضی ها فک میکنن درسته ولی با این کار فقط یه نفر رو بد بخت میکنن

snow man 68 پلیز جواب

[ بدون نام ] جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

چرا اااااااینجوری شده این کودک با صدای سکوتش فریاد میزنه ولی کسی صداشو نمیشنوه ؟؟ !!!
زندگی یعنی نگاه تلخ پرندگان به آدم هایی که حتی از خرده نانهایشان هم نمیگذرند.

من اصلا مددنیستم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

ببین این چیزی که نوشتین اصلا جالب نیست میدونی چرا؟
چون این قضیه یه بحث تازه نیست دیگه قدیمی وکهنه شده
به نظر شما چه راهکاری باید پیشنهاد داد ؟
هرچی به فندق مفزت فشار بیاری بهش نمیرسی مطمعن باش
ولی من سالهاست دلیل خیابانی شدن همچین افرادی رو پیدا کردم
حدست اشتباهه
اونافقط یه مشت آدم حیله گر هستن که از من وتو زرنگ ترن
اگه مارو ببرن کناررودخونه تشنه برمیگردونن
من خودم بارها فریب مظلومیت شون رو خوردم
همچین مطالبی دیگه وجودنداشته باشن بهتره
بهتون پیشنهاد میکنم درمورد اینکه چرا جوونا دارن از ایران میرن؟
چرامملکت دیگه .......
صحبت کنین
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد