اعتصاب..............


این مطلب طنز میباشد و به هیچ وجه واقعیت نداره

و صرفا برای خنده و به عنوان مزاح درج میشود

۳ زن انگلیسی ، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه تو خونه کار نکنن ،

و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم بگن.

زن فرانسوی گفت:

به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنا براین نه نظافت منزل ، نه آشپزی ،

نه اوتو و خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم . خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم.

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد ، شوهرم صبحانه را درست کرده بود

و اورد تو رختحواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .

زن انگلیسی گفت:

من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار.

روز اول و دوم خبری نشد ولی روز سوم دیدم شوهرم

لیست خریدو کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.

زن ایرانی گفت :

من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم

روز اول چیزی ندیدم

روز دوم چیزی ندیدم

روز سوم چیزی ندیدم

شکر خدا روز چهارم یه کمی تونستم با چشم چپم ببینم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

لطفا صفحه اصلی این وبلاگ که علمیه طنز نذارید ok?

باز چشم شما امر بفرمایین

dream چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

خیلی بامزه بود..

ممنون

سید۸۷ دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

واقعا با حال بود
مخسی

خواهش گلم
قابل نداشت
ممنون از اینکه سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد