آموخته ام که..................

 

 

ارسال شده توسط:dream

آموخته ام که:همیشه کسی هست که به ما احتیاج دارد.

آموخته ام که:هیچ وقت هیچ وقت قضاوت نکنم

آموخته ام که:انسان های بزرگ هم اشتباه میکنند

آموخته ام که:همیشه همیشه بخندم

آموخته ام که:هرگز نگذارم کسی عصبانیم کند

آموخته ام که:به انسانها همانند سکوی پرتاب نگاه نکنم

آموخته ام که:هرگاه که ترسیده ام شکست خوردم

آموخته ام که:غرور انسان ها را هرگز نشکنم

آموخته ام که:وابسته کسی نباشم

آموخته ام که:زمان زیادی لازم است تا من به آن شخص تبدیل شوم که آرزویش را دارم

آموخته ام که:یا تو رفتارت را کنترل میکنی یا رفتار تورا کنترل میکند

آموخته ام که:گاهی آوقات از کسانی که انتظار دارم در هنگام شکست مرا یاری کنند،سخت ترین ضربه راخواهم خورد

آموخته ام که:گاهی اوقات حق دارم عصبانی شوم اما این حق را ندارم که ظالم و ستمکار شوم

آموخته ام که:زندگی را از طبیعت بیاموزم چون بید متواضع،چون سرو راست قامت،مثل صنوبر صبور،مثل بلوط مقاوم،مثل رود روان،مثل خورشید با سخاوت و مثل ابر باکرامت باشم



آموخته ام که:اگر مایلم پیام عشق را بشنوم، خود نیز بایستی آن را ارسال کنم.....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

خیلی تامل برانگیز بود

خدارو شکر..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد