کاهش سن فحشا و افزایش زنان تن فروش در ایران!!!
کاهش سن فحشا و افزایش زنان تن فروش در ایران



 با توجه به آماری که گاه از سوی سازمان بهزیستی منتشر می شود، سن زنان کامفروش (روسپی) در ایران رو به کاهش و شمار آنان رو به افزایش است.

دکتر مصطفی اقلیما، رئیس انجمن علمی مددکاری، ضمن بیان این مطلب، علت این پدیده را "کاهش امنیت روانی و اجتماعی و ارزش های دینی" عنوان کرد. وی ضمن انتقاد از دستگاه های قضایی و سازمان بهزیستی به خاطر عدم انتشار آمار درست و مشخص دراین مورد، گفت که نداشتن آمار درست ما را از برنامه ریزی برای برخورد با این پدیده دچار مشکل می سازد.

این استاد دانشکده بهزیستی همچنین یاد آور شد که گسترش فحشا افزایش کودکان ناخواسته را در پی دارد که بیش از 80 درصد آنان مجرمان آینده خواهند بود. وی افزود که طبق تحقیقات بیشتر این زنان برای تامین معاش زندگی و به علت وضعیت بد اقتصادی مجبور به این کار می شوند و بسیاری از آنها اگر دارای شغل و یا امنیت روانی در خانواده و جامعه باشند از این کار فاصله خواهند گرفت.

دکتر اقلیما همچنین تأکید کرد کرد که اگربا چنین مسئله مهمی غیرمنطقی برخورد شود، نادرست است و نباید این زنان را از جامعه طرد کرد. اصول انسانی و اخلاقی حکم می کند برای درمان و برگرداندن این زنان به جامعه باید با دید باز اقدام کرد. در صورت نادیده گرفتن این زنان در جامعه باید منتطر افزایش فساد، دختران فراری و عدم پایبندی مردان به کانون خانواده باشیم که این امر افزایش طلاق را نیز در پی خواهد داشت.

www.gunaz.tv
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد