۷۳ درصد مراجعان دریافت خدمات مددکاری ایدز، زن هستند!!!!!

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی در گفت و گو با ایلنا:
۷۳ درصد مراجعان به انجمن برای دریافت خدمات مددکاری ایدز، زن هستند
۵۶ درصد زنان مراجعه کننده متاهل هستند

تهران- خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی, اعلام کرد: انجمن یک خط "هات‌‏لاین" اورژانس اجتماعی راه‌‏اندازی کرده که ۷۳ درصد مراجعه کنندگان به این خط را زنان تشکیل می‌‏دهند.

خسرو منصوریان, مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی, در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, گفت: متاسفانه ۷۳ درصد مراجعان به خط "هات‌‏لاین" برای دریافت خدمات مددکاری و روانی ایدز و اعتیاد را زنان تشکیل می‌‏دهند.
وی افزود: بیشترین تماس‌‏ها با خط "هات‌‏لاین" برای دریافت خدمات ایدز است و این امر نشان می‌‏دهد که بیماری ایدز در کشور شیوع زیادی دارد.
به گفته منصوریان, ۵۶ درصد زنانی که با خط "هات‌‏لاین" تماس گرفته و درخواست دریافت خدمات مددکاری ایدز هستند، ازدواج کرده‌‏اند.
وی تصریح کرد: ۸۳ درصد دریافت‌‏کنندگان خدمات مددکاری ایدز را زنانی با تحصیلات بالای دیپلم تشکیل می‌‏دهند.
وی خاطرنشان کرد: این مباحث نشان می‌‏دهد که فقر, بی‌‏سوادی و تجرد در شیوع بیماری ایدز موثر نیستند و باید فکری اساسی برای کنترل این معضل کنیم.
منصوریان, با اشاره به اینکه مسائل کلان‌‏تری در بروز ایدز موثر است, گفت: مسائلی مانند مسائل سیاسی و اجتماعی در شیوع این بیماری تاثیر بیشتری دارند.
وی تصریح کرد: بیماری ایدز و اعتیاد مانند ظروف مرتبط هستند و باید به این دو معضل به صورت توامان توجه شود.
منصوریان در پایان یادآور شد: بسیاری از مراجعان به ما را جوانانی تشکیل می‌‏دهند که دارای رفتارهای پرخطر هستند و از تبعات اعمال خود می‌‏ترسند.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد